سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو

نظر

انیمه مونونانانا یکی از انیمه های برتر 2020 می باشد. در این مقاله می خواهیم به صورت مختصر در مورد انیمه ی مونونانانا صحبت کنیم.

همه ی انیمه ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا تخت تاثیر قرار گرفته اند. اما با این حال چندین انیمه ی جذاب و فوق العاده به بازار آمده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. یکی از آن ها انیمه مونونانانا می باشد. در واقع نانا یک مجموعه شوجومانگا یا همان مانگای دخترانه ژاپنی می باشد. نویسنده و مصورساز آن آی یاز اوا است. نانا از سال 2000 در مجله ی کوکی توسط انتشارات شوئیسا منتشر شد. انیمه ی مونونانانا درباره ی دو دختر است که یکی از آن ها به نام نانا کوماتسو می باشد که شخصیتی با اراده ی ضعیف و گذشته ی پایدار دارد. این دختر به همراه دوست پسر خود با امید داشتن زندگی بهتر به توکیو آمده است. کوماتسو یک دختر روستایی است که عادت داشت در نگاه اول عاشق شود. او همیشه در عشق با بدشانسی مواجه می شود. به همین دلیل قصد مستقل شدن را پیدا می کند. ابتدا پولی پس انداز کرد و سپس در سن 20 سالگی به توکیو نقل مکان کرد.  دختر دیگر به نام نانااوساکی است که بسیار بلندپرواز می باشد. این دختر عضو گروه محبوب پانک هم هست. آرزوی او خواننده شدن است. این دو ناناها همدیگر را برای اولین بار در قطار می بینند. ملاقات های بعدی آن ها برای گرفتن یک آپارتمان و هم خانه شدن بود. در این بین اتفاقاتی برای آن ها پیش می آید. دنباله ی این در سال 2005 و 2006 منتشر شده است. این مجموعه تلوزیونی و سریالی انیمه در سال 2007 هم ساخته و اکران شد. این انیمه ها در سال 2003 جایزه ی شوگاکوکان را دریافت کرد.

دو نانا با وجود تضادهایی که با هم داشتند اما با سرعت با یکدیگر دوست صمیمی شدند و همدیگر را حمایت کردند. این داستان جنبه ی رقابتی بین دو دوست را ندارد.

موضوع مونونا نانای جدید که در سال 2020 مورد اجرا قرار گرفت، مربوط به دشمن بشریت می باشد. برای مقابله با این دشمنان مدارسی حول مبارزه با دشمنان بشریت صورت می گیرد. در آن دانش آموزان با استعداد و باهوش حضور دارند. این افراد قوانین واقعیت را دور می زنند.