سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو

نظر

خرید کرکره برقی در مشهد

خرید کرکره برقی در مشهد به چه صورت می باشد؟ قبل از اینکه در مورد کرکره برقی در مشهد صحبت کنیم قصد داریم کرکره برقی را توضیح دهیم.

کرکره برقی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

در واقع کرکره برقی بسیار پرکاربرد می باشد. در گذشته کرکره های مغازه ها و پاساژ ها به صورت آهنی بوده است و باید با دست آن را جابه جا می کردند. این کار در تابستان و زمستان بسیار سخت بوده است. اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی کرکره ها به صورت برقی شده اند.

یکی از انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی می باشد. امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج است و در بسیاری از مکان ها مانند سر در مغازه ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی وجود دارد، در نتیجه زمانی که مغازه شما بسته باشد وسیله تبلیغاتی بسیار مناسبی خواهد بود.

کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از کرکره برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است

 

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

1.   تیغه کرکره برقی

2.   محفظه کرکره برقی

3.   رول کرکره برقی

4.   ریل کرکره برقی

5.   ریموت کرکره برقی

6.   کنترل پنل کرکره برقی

 

مزایای کرکره برقی

o      دارای استحکام و خواص ضد زنگ

o      کاهش آلودگی صوتی

o      قابلیت استفاده به طور دستی

o      کاربری آسان

o      فضای کمی را اشغال می کند

o      به قفل الکترومکانیکی مجهز است

o      قابل استفاده در ابعاد مختلف

o      دارای قابلیت شستشو

o      زیبایی و تنوع

o      تعمیر آسان

o      بدون نیاز به قفل آویز

o      دارای امنیت بالا و ضد سرقت

o      دارای رنگ های متنوع و بشاش

o      قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی

o      استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی

o      نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد

o      فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود

برای خرید تجهیزات کرکره برقی در مشهد می توانید مشاوره بگیرید.

 

شما می توانید  به کمک زیبادر و با اطمینان کامل کرکره برقی و تجهیزات کرکره برقی در مشهد را خریداری کنید. شرکت زیبادر نمایندگی رسمی فروش تجهیزات کرکره برقی در مشهد می باشد و همچنین محصولات را با کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی ما تماس بگیرید.

 

کرکره برقی هوشمند پارکینگ چه کاربردی دارد؟


برای نصب و راه‌اندازی کرکره هوشمند پارکینگ بهترین تیغه، تیغه‌های فوم دار است. جنس این تیغه‌ها معمولاً از تیغه‌های آلومینیومی، منیزیم و فولاد ضدزنگ به همراه لایه‌های فوم در آن‌ها است. این کرکره‌ها بسیار سبک هستند و قابلیت نصب بر روی هر مکانی را دارند. تیغه‌های آلومینیومی در برابر ضربات و فشارهای دیگر بسیار مقاوم هستند.

راحتی کار با این کرکره ها با زمان و هزینه اندک و منصفانه ای همراه است و شما دیگر لازم نیست همانند قدیم با کرکره سنتی دست و پنجه نرم کنید و خود را در گیر یک وسیله اضافی که کار را برای شما سخت و مشقت بار میکند کنید.کار با این کرکره ها مزایای دیگری هم علاوه بر راحتی دارد که میتوان از مدرن بودن و به وجود آوردن دیزاین منحصر به فرد برای مغازه شما یاد کرد.